مقایسه گرافیک Rise of the Tomb Raider روی کنسول‌ها و کامپیوتر

دسته بندی : ایکس باکس , بازی , پلی استیشن , پی سی بازدید: 1 13 اکتبر 2016 - ساعت 13:21:29 نویسنده :
مقایسه گرافیک Rise of the Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider اخیراً برای PS4 منتشر شده، و Digital Foundry آن را از نظر گرافیک با نسخه‌های Xbox و PC مقایسه کرده است.  مقایسه گرافیک Rise of the Tomb Raider بیانگر این است که نسخه‌های PS4  و Xbox One از نظر سرعت فریم و وضوح شبیه هم هستند، اما نسخه‌ PS4 از نظر جلوه‌های بصری به PC نزدیکتر است. با ما و مقایسه گرافیک Rise of the Tomb Raider روی کنسول‌ها و کامپیوتر همراه شوید.

بازی روی هر دو کنسول در رزولوشن 1080p اجرا می‌شود و از فیلترینگ بافت، پیکسل بلور باکیفیت و anti-aliasing یکسانی بهره می‌برد. اما در اتفاقی نادر، Digital Foundry کشف کرده است که در یک مورد، نسخه Xbox 360 فیلترینگ بافت بهتری نسبت به هردو نسخه PS4 و Xbox One دارد! همچنین هر دو نسخه  PS4 و Xbox One داری جلوه پیکسل بلور یکسانی هستند، اما این ویژگی در همه حالات در نسخه Xbox One حضور ندارد. ویدیوی این بررسی را در ویدیوی زیر مشاهد می‌کنید.

در برحی موارد، Rise of the Tomb Raider روی PS4 از Xbox One پیشی گرفته و به PC نزدیک می‌شود. برای مثال، درختان پر شاخ و برگ سایه‌هایی دارند که دقیقا انعکاس خود شاخ و برگ‌هاست، اما در Xbox One چنین نبود. گرچه این نکته کلیت بازی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، اما پیشرفت و به روزرسانی بسیار خوبی روی یک کنسول است.

علاوه بر این، نسخه PS4 سرعت فریم 30fps را به شکل پایدارتری نسبت به ایکس باکس وان حفظ می‌کند، ولی اگر روی Xbox One S بازی کنید، این اختلاف سرعت فریم از بین می‌رود و بازی دقیقاً به همواری PS4 اجرا خواهد شد. اما تاخیر فشار دادن دکمه در PS4 درست مثل Xbox One، وجود دارد. این تاخیر روی PC و Xbox 360 دیده نمی‌شود؛ برتری قابل ملاحظه دیگر نسخه Xbox 360 به کنسول‌های نسل بعد از خودش!

این ویدیو از Digital Foundry  تفاوت‌های دیگری را نیز در مقایسه گرافیک Rise of the Tomb Raider بین نسخه‌های مختلف آن  بیان می‌کند و دیدن آن خالی از لطف نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.