فروش دستبند شیائومی Mi Band ، سه برابر بیش‌تر از فروش اپل واچ بوده است

دسته بندی : پوشیدنی , دستبند سلامتی , ساعت هوشمند بازدید: 78 12 دسامبر 2016 - ساعت 11:57:09 نویسنده :
دستبند شیائومی Mi Band

شیائومی به واسطه محصولات ارزان و باکیفیت توانسته نفوذ خود را در بازار جهانی گسترش دهد. در همین راستا فروش دستبند شیائومی Mi Band فراتر از انتظارها بوده است. با تِک میکس همراه شوید. 

بدون تردید در دنیای فناوری، تلفن‌های هوشمند توانسته‌اند مقام پرفروش‌ترین را تصاحب کنند. تبلت‌ها در جایگاه بعدی هستند و حالا دسته دیگری از محصولات از راه رسیده‌اند که بسیاری از ما حتی با آن‌ها آشنا نیستیم. ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی که رفته رفته و با پیشرفت فناوری در حال ادغام با یکدیگر هستند توانسته‌اند سهم بزرگی از بازار را تصاحب نمایند. ادامه این روند می‌تواند ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند را به جایگاه دوم برساند. ابزارک‌هایی مانند دستبند شیائومی 2 Mi Band به واسطه عمر باتری طولانی و نمایشگر OLED می‌توانند اطلاعات بسیار مفیدی را با قیمتی بسیار ناچیز در اختیار کاربر قرار دهند. تعداد گام‌ها، کالری سوازنده شده، ضربان قلب به صورت لحظه‌ای، پایش خواب، زنگ ساعت بی‌صدا، نمایش تماس‌های دریافتی و نمایش پیام‌های دریافتی از جمله مهم‌ترین کارایی‌های دستبند شیائومی Mi Band می‌باشد. قیمت دستبند شیائومی 2 Mi Band  در حال حاضر تنها 160 هزار تومان بوده که بسیار مقرون به صرفه است.

دستبند شیائومی Mi Band

در ادامه فهرستی را ملاحظه می فرمایید که 5 شرکت اول ارائه کننده ساعت و دستبند هوشمند را در 3 ماهه سوم سال 2016 نمایش می‌دهد. شرکت Fitbit که به تازگی توانست Pebble را تصاحب کند با اقتدار در صدر قرار گرفته است. این شرکت توانسته فروش خود را به نسبت سال 2015 تا 1.5 درصد افزایش دهد و با فروش 5.3 میلیون دستبند، 23 درصد از بازار را تصاحب نماید. در جایگاه دوم شرکت Xiaomi با فروش 3.8 میلیون دستبند شیائومی Mi Band، حدود 16.5 درصد از بازار به سمت خود کشانده است. نکته قابل تامل در این جدول مربوط می‌شود به اپل که نسبت به سال گذشته حدود 71 درصد از سهم خود را از دست داده است! این شرکت در سه ماهه سوم سال 2015 توانسته بود 17.5 درصد از بازار در اختیار بگیرد اما طی همین بازه در سال 2016 سهم اپل واچ از بازار تنها 4.9 درصد است.

دستبند شیائومی Mi Band

این شرکت به تازگی از نسل دوم اپل واچ رونمایی کرد و با تنوعی بی‌سابقه خود را مهیای رقابت با سایر شرکت‌ها نمود اما همانطور که از آمار پیداست توفیقی حاصل نکرده است. شرکت‌های Fitbit و Xiaomi تمرکز خود را بر روی دستبندهایی گذاشته‌اند که می‌خواهند اندکی شبیه به ساعت عمل کنند اما سیاست اپل کاملا متفاوت است و این شرکت می‌خواهد ساعت های سنتی را به محصولی مدرن و امروزی تبدیل نماید. این انتخاب در حال حاضر مفید نبوده و نتوانسته انتظارات طولانی مدت کاربران را پاسخگو باشد. مصرف باتری زیاد، نمایشگر ناخوانا در زیر نور خورشید، نرم افزارهایی ناقص، سرعت نه چندان جالب سیستم عامل، بزرگ بودن اندازه ساعت و … همگی از عواملی هستند که افراد گوناگون را از خرید ساعت هوشمند باز می‌دارند. انتخاب شما کدام است؟ ساعت هوشمند یا دستبند هوشمند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.